»Tam se srečujemo s pomanjkanjem skladiščnih površin. Na to smo odgovorili z dodatnimi kadrovskimi in prostorskimi resursi. A tovor tudi počasi zapušča pristanišče zaradi vzdrževalnih in investicijskih del na železniški infrastrukturi.«
»Na slovenskem železniškem omrežju smo v obdobju povečanega obsega tako vzdrževalnih del kot tudi investicijskih del.«
»Cilj železniška infrastruktura.«
»Že v jutranjem oziroma dopoldanskem času smo morali zaradi pomanjkanja parkirnih površin obrniti več kot 120 vozil.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»Potrebujemo ustrezno infrastrukturo, tretjo razvojno os, četrti vozni pas. Zahtevamo takojšnjo umestitev logistične infrastrukture ob avtoceste, digitalizacijo Luke Koper.«
»Največja težava Hrvaške je, da preveč računa na evropski denar in ga večino porabi za javno infrastrukturo, ne pa za vlaganja v razvoj.«
»Kot koncesionar na ministrstvu za infrastrukturo redno spremljamo, kaj se dogaja s projekti in razvojem Luke Koper, ki so nujno potrebni za optimalno uporabo nove proge.«
»Izvajalci napredujejo po 11 metrov na dan, načrtujemo pa, da bi izvrtali celo po 15 metrov predorske cevi na dan. To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Popravite nas, če napačno razumemo. Drugi tir smo začeli graditi leta 2021. Po petih letih, leta 2026, naj bi bil končan.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju